Mina favoritdofter

Hejsan, Sofia här. Nu hade jag tänkt tipsa om mina favoritparfymer samt berätta vad de luktar. Hoppas ni får lite tips ifall ni letar efter en ny parfym. 
 
Den första jag tänkte tipsa som är DKNY Be Delicious vilket är en väldigt snygg parfym som luktar gudomligt gott, jag tycker att den luktar äpple och den ser ju faktiskt ut som ett äpple. Eller hur? Denna parfym finns att köpa i princip överallt, till exempel HÄR  30 ml för 449 kronor. 

 Den andra jag tänkte tipsa om är den nya parfymen Our Moment av det kända pojkbandet One Direction som säkert många av er känner till. Flaskan är ju super söt och parfymen doftar underbart. Jag skulle säga att den luktar en blandning av frukt och godis, helt perfekt för oss tjejer! Den finns HÄR 30 ml för 359 kronor.

Den tredje parfymen jag tänker tipsa om är inte en parfym utan en bodymist från Victoria's secret. Denna heter Pure Seduction och är min favorit bland bodymistar. Den luktar vattenmelon enligt mig, vilket jag älskar så mycket. Body mistar från Victorias Secret är väldigt billiga och kostar endast 119 kronor för 250 ml HÄR 

Blev ni sugna på att införskaffa er en ny parfym? Då kan jag tipsa er om KICKS.SE som just nu har 30-70% rea på stora delar av deras sortiment. Klicka in där och hitta er favorit, sen kan ni gärna kommentera vilken som är eran favoritparfym
 
/Sofia
 
 
 


Hej jag tyckte detta inlägg var väldigt bra, jag undrar om ni kan göra ett inlägg med en bra och billig vardagssminking alltså hur man gör och så. För jag ska köpa nytt smink men vet inte riktigt hur jag ska göra och vad jag ska använda. Hoppas ni kan göra det, älskar bloggen :) <3

Svar: Absolut att vi kan göra det. -Pes
pes.blogg.se

2014-01-02 // 18:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback