Dr Denim

 
Det finns inget snyggare en ett par dr denim jeans! Både jag och Sofia har varsitt par av dessa godingar.
Jag har i modellen "kissy" vilket som ska vara som både jeans och tights. Dock vet jag inte vilken modell som Sofia har. Jag köpte mina på Carlings för 499 kr.  Det som är så grymt bra är att man kan matcha dem med nästan vad som helst. 
 
 

 
 
 


» Alice

Gud vilken bra blogg, verkligen en jag kommer fortsätta läsa. Bra jobbat tjejer.

Kram

Svar: tack så mycket! :) -Emma och Sofia
pes.blogg.se

2014-01-01 // 19:48:59
» Tilda

Åhhh, älskar dom jeansen. Dom är verkligen sååå snygga. Dock är dom lite för dyra för mig. :(

Svar: Jo visst är dem - Sofia
pes.blogg.se

2014-01-01 // 23:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback