Hissar och dissar

Hej, nu tänkte jag göra ett "hissar och dissar" inlägg. 
 
Hissar: 
 
THE VAMPIRE DIARIES 
Min och Emmas favoritserie, verkligen den bästa serien jag sett. Är nu inne på sin 5:e säsong men är fortfarande sjukt spännande. 
 
VICTORIA'S SECRET BODY MISTAR
Vi är helt besatta av dessa, de luktar helt fantastiskt. Kan inte säga mer än så. Vilken är eran favorit? Vi älskar Pure Seduction. 
 
 
 
 
Dissar:
 
BOOTCUT JEANS
Jag tycker dessa jeans är så sjukt fula och omoderna. Fattar inte att folk har på sig såna. Stor diss på dessa.
 
 
FOLK SOM INTE VET HUR MAN SKA FYLLA I ÖGONBRYNEN
Ja.. vad mer kan man säga?
 
ALLA BILDER ÄR TAGNA FRÅN GOOGLE
 
/Sofia
 


» Sanna

Min favorit body mist är Mango temptation! luktar så gudomligt gott

Svar: Håller verkligen med! -Emma
pes.blogg.se

2014-01-01 // 19:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback