Resetips 1, vad ska man ha med sig i flyget?

Hejsan. Jag (Emma) ska göra mitt första resetips, nämligen vad man kan ha med sig på flyget.
  Hörlurar, så du kan lyssna på musik eller om du kanske vill lyssna på en ljudbok.
 Tidningar! Välj den sortens tidning som du tycker bäst om, du kanske är en sådan som gillar barntidningar, damtidningar eller kanske faktatidningar.
Eftersom att jag får mina mest kreativa idéer på flyget så är det nästan ett måste för mig att ta med mig ett block så jag kan skriva ner mina smarta tankar, fast mest så klottrar jag någon ful bild eller planerar outfits för resan som jag försöker rita.. 
Läppbalsam, på ett flygplan är luften ganska torr och därför blir dina läppar ganska torra, då kan du använda dig utav t.ex baby lips eller eos. Jag har båda, mina små bebisar. Jag har baby lips i "pink Lolita"  och eos i "strawberry sorbet". Men glöm inte att ta med din ansiktskräm!
 
-Emma
 
 
 


» Alex

Tack vilka bra tips, jag ska till helgen reda till Turkiet så dessa tips var ju skit bra :)

Svar: Tack! -Emma
pes.blogg.se

2014-01-02 // 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback