☆ VICTORIA SECRET GIVEAWAY ☆

Nu är vi glada att kunna lotta ut valfri bodymist eller bodylotion till våra underbara läsare. Det kommer vara 4 vinnare och man får välja valfri bodymist eller bodylotion. Det enda ni behöver göra för att vinna är att skriva ett inlägg på eran blogg om giveawayen och länka det till oss. Och om ni har kopiera bilden och hashtagga #pesblogg och @pesblogg på instagram och självklart följa oss för större chans att vinna. Dragningen sker på Söndag så skynda på att delta, vi kontaktar vinnaren via mail och skickar sedan via posten. Lycka till. 
 
Våran instagram heter: @Pesblogg
 
TÄVLING AVSLUTAD
Ni får välja mellan nedanstående vinster, 
*Aqua Kiss Bodymist
*Love Spell Bodymist
*Vanilla Lace Bodymist
*Mango Temptation Bodylotion 
 


» Moa

Kan man inte delta om man inte har blogg??

Svar: Jo det kan du självklart göra, du kan antingen dela oss på instagram och så kan du bara kommentera inlägget. Dock kanske du inte har lika stor chans att vinna tyvärr :/ Lycka till ! :)
pes.blogg.se

2014-01-02 // 19:28:56
» Moa

Vad är eran instagram? Så jag kan följa er och tagga

Svar: @Pesblogg
pes.blogg.se

2014-01-02 // 19:33:47
» Moa S

Jag är med och följer er på instagram, jag vill vinna Aqua Kiss :D

Svar: Okej
-Pes
pes.blogg.se

2014-01-02 // 19:57:43

jag har tyvärr ingen blogg men är det okej att jag bara sprider på instagram (på insta heter jag: astrid_014) skulle så hemskt gärna vilja vara med:):)

Svar: Självklart :)
pes.blogg.se

2014-01-02 // 21:15:57

glömde skriva mail men här är den, och jag vill ha love spell (bodymist)

Svar: Okej!
pes.blogg.se

2014-01-02 // 21:18:16

är med nu, och hoppas att jag vinner, skulle bli såååå glaaad :):):)

Svar: Okej, lycka till =)
pes.blogg.se

2014-01-02 // 21:22:52
» Ronja

Har tyvärr ingen blogg men jag hoppas att jag får vara med endå. Jag vill ha love spell om jag vinner.

Svar: Du kan annars följa oss på instagram och hashtagga oss på #pesblogg @pesblogg :)
pes.blogg.se

2014-01-02 // 21:46:40
» Emme

Jag är med, har länkat på min blogg och jag följer er på instagram, men jag vet inte om ni kommer se min tagg eftersom att jag är privat men jag har taggat iallafall så att ni vet det! :) Nu håller jag tummarna, jag vill vinna Love Spell <3

Svar: Okej, tack för att du är med.
pes.blogg.se

2014-01-02 // 21:47:18

Men jag har såklart gett er shoutout på instagram 😄

Svar: okej! 😄
pes.blogg.se

2014-01-02 // 21:48:02
» Moa H

Jag är med genom instagram (Maarrggee) och ska precis lägga upp ett inlägg på bloggen

Svar: Tack för att du är med!
-Pes
pes.blogg.se

2014-01-02 // 22:00:43
» Moa H

Nu har jag publicerat inlägget: moooahgefjord.blogg.se

Svar: Tack
pes.blogg.se

2014-01-02 // 22:07:52
» Moa H

Just det glömde skriva vilken jag ville ha med eftersom jag har eran kik så kan jag skriva till er där ist.

Svar: Okej
pes.blogg.se

2014-01-02 // 22:08:56

Sv.

Hej tjejer!
Vad roligt att ni läst min blogg i så många år och tycker om den. Det värmer i mitt hjärta att höra. :) Jag gör gärna ett länkbyte med er. Mitt nyårslöfte var trots allt att blogga mer so here we go! ;)

xoxo -Platin.

Svar: vi länkar dig idag 😄
pes.blogg.se

2014-01-03 // 14:21:04

Fan också, har ju nt insta.

Svar: Du kan ändå vara med. -Emma
pes.blogg.se

2014-01-03 // 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback